dagens "skummis"

Jag stöter faktiskt på en del skummisar, varje dag.
Ja bor man i förorten så är väl inte det så konstigt kanske, speciellt när man har långt blont hår och gillar fina kläder... det kommer naturligt att man blir trakasserad (HÖLL JAG PÅ ATT SKRIVA) och det gjorde jag ;)

Jaja idag var jag nere i centrum vid 12 tiden och handlade en present sen testade jag skor i någon timme (blev dock inga skor) sen gick jag in på en klädaffär och då ser jag en kille i kanske 22 års åldern han står o pratar med typ några bekanta men jag ser att han sneglar till ordentligt på mig, hursomhelst, när jag kommer ut från butiken så går han på något vis hotfullt emot mig och nästan nuddar mig när han går förbi då han säger "KOM!" på ett riktigt hotfullt sätt....
Jag fortsätter gå helt iskallt och bryr mig inte men jag känner att det är något som är fel, han är konstig liksom...
Underligt sätt att ragga , om man säger så..

Ut går jag ... påväg mot rulltrappan och då ser jag plötsligt hur han följer efter mig.... jag blir liksom arg men samtidigt rädd, även om det är mitt på dagen och det fanns massor av människor omkring.
Jag kollar inte bakåt utan fortsätter att gå framåt och i snabba steg... så kommer han tättintill bakom (märker inte det) så tar den jäkeln tag i min arm, klart jag får damp och typ skriker till och ska slå han (en reflex) och han säger
Hej!
Jag säger, VAD FAN VILL DU????
Då säger han, får jag prata med dig eller?
jag ba, NEJ DET FÅR DU VERKLIGEN INTE!
då säger han, nähä aja okej så gick han...

Skönt det men hallå? även om vad som nu skulle vara anledningen, att han ville prata för han tyckte jag var söt så säger man fan inte i centrum (slingrar sig förbi en och säger riktigt hotfullt "KOM HIT!!" asså hallå?

UNDERLIGT SÄTT VISSA MÄNNISKOR HAR ATT RAGGA PÅ..... så gör man inte...

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback