"Då kunde man skippa den där extra tjocktröjan"

Alla minns nog hur varmt det var och hur tätbefolkat parkerna i Stockholm var förra Söndagen, för då var det nämligen 28+ ute, vi trodde väl alla att den Riktiga sommaren äntligen var här, men så lurade vi blev.

image3

Redan på måndagen blev det isande kallt och endast 5grader varmt.. JAG var iallafall sur som ett bi !!!
Jag hade redan fått smaken på när solen stekte mot mig, och kunna ha lätta kläder.

Men imorse, var det kallt. Jag lyssnade på vädret som också sa att det skulle vara fortsatt kallt, men 10 minuter senare när jag såg på termometern hade den gått från 6 grader till 15. Sann lycka var det! då kunde man skippa den där extra tjock tröjan!

image4


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback