Tors och fredag

Igår var jag ju ledig från jobbet, det blev så att jag satt i morgonrocken från kl 9 till ca 14.00, men sen började jag fixa iordning mig, duscha och allt annat och sen for jag iväg till Skärholmen, var där vid halv 5.
Där träffade jag Bella och vi rusa runt som galningar i alla butiker för att vi ville hinna se i alla innan det stängde.

Det blev en del köp.... ja.... såklart :D

 En sån här Freebra från Twilfit, kostar 300 kr. Den är gjord i rent silikon och har ett klister som det fäster med. perfekt till halternäck linnen och klänningar och sånt där inte bh band och grejer ska synas. Men ska tala om att... ja, dom guppar lite mer än vanligt när man går.

 En sån här aprikos klänning från Gina tricot. Skit söt! köpte en likadan i vit. Ska faktiskt bli min midsommaroutfit idag. (bilden är muppad, printad från deras hemsida)

 Sen en sån hära munkjacka. Den är myyyycket snyggare än på bilden! :) Den är svart den jag köpte, och uper tajt och jäääääätte tunn... som nästan inget tyg. super söt från h&m


Midsommar firandet, ja, har precis ätit lunch hemma med pappa och min syster vi åt uppdukat bord jätte gott med förätt avakado och skagen o rom, och sen lax,potatis,romsås, prinskorv,köttbullar. Och sen ikväll bär det av mot Sofieberg, där jag ska grilla med mamma o hennes vänner samt deras bekanta. Blir väl en del folk I guess.

Well se whats happen next! :D

Outfiten kikar upp senare. Ska locka håret nu.

Kommentarer
Postat av: Tom

tycker den var snygg på bilden :P

2008-06-24 @ 16:34:19 URL/Bloggadress: http://tittajagbloggar.webblogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback