Tjuhu

Det blev inga bilder igår, jag bara sov resten av hela dagen och natten. Och nu är jag hemma hos mig så här har jag inte kameran. Det får bli en senare bilduppdatering. Möjligtsvis på Onsdag innan jag åker iväg till Polen.
Har precis ätit frukost, 2 makrillsmackor och nachochips med guacamole. haha :)

Igår bakade jag mammas födelsedagstårta, det blev ju helt okej trots att jag aldrig gjort tårta förut.
Idag ska jag ta det lugnt tror jag, och vid 6 ska jag vara hos mamma och fira med vår lilla "släkt". äta tårta och så.

Igår blev det en till midsommarmiddag hemma hos Dannes mamma, det var verkligen jättegott.

Well, jag antar att det inte finns så mycket mer att skriva just nu. får bli mer senare.

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback