Lika bra

Lika bra att svälja det hela med resan. Vi åker på Fredag istället, det får duga, även om jag är riktigt besviken eftersom det förhindrar och förstör många planer vi gjort.

Jag har nyligen varit och ätit pizza, det blev en stor pizza med oxfilé,purjolök,vitlök,svamp och bearnesiesås, riktigt god.
Vissa dagar behöver man bara göra något och stå över matlagningen, perfekt idé att ta en matbit ute någonstans.

Känner mig lite trött, vet inte riktigt varför, har faktiskt sovit bra. Dom här dagarna fram tills Fredag ska jag försöka sysselsätta mig någorlunda så jag inte blir för "hemmasittande".

Ikväll hade jag tänkt att gå på bio och se what happens in vegas, är den bra eller?

ciao

Kommentarer
Postat av: erica

ha en bra kväll!!

2008-06-25 @ 17:57:32 URL/Bloggadress: http://ericaa84.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback