Hallåhallå

Ursäkta för dålig uppdatering, dagarna har varit fullspäckade och tagit kål på mig, samtidigt som jag är sjuk.
Som grädden på moset!

I lördags och söndags jobbade jag på butik och på Söndagseftermiddagen åkte jag och mötte upp Ella och vi solade i "Rålamhovsparken"? och sen gick vi och åt middag på Mc Donalds, jag mådde inte så bra då heller men jag klarade mig, det var mest en rejäl förkylning. Sen grillade jag med Danne när jag kom hem..

I Måndags och idag har jag jobbat på dagis i Flemingsberg, jobbar heltid nu 8 - 16.30 varje dag tills 24e.

Nu håller jag på att laga mat, ugnskorv med ris. Enkelt snabbt och gott !

Idag har jag mått uselt haft ont i halsen, svulna halsmandlar, hes som satan, feber och allt möjligt, får se hur morgondagen blir annars får jag ta ledigt, man ska faktiskt inte gå om man är sjuk. Och om dom inte har nog med personal sitter inte det på mitt ansvar alls. Jag måste kunna vara sjuk för det.

Ha en bra vecka ..får se om de kommer fler uppdateringar

Kommentarer
Postat av: SOFIE

Hoppas du får en trevlig kväll med vinst för sverige ;)

2008-06-10 @ 21:32:10 URL/Bloggadress: http://wernerson.blogg.se/
Postat av: Dan

Krya på dig nu sötnos! Hörs imorgon!

2008-06-10 @ 23:25:57


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback