HAHA :)

Ne nu garvar jag. Gud vad jag är korkad. Jag kopierade och klistra in en bild från internet och det funkade ju hur bra som helst, varför har jag aldrig tänkt på det? Varje bild jag har i bloggen har jag sparat och sen laddat upp, trodde det var enda grejen man kunde. :D JA NU FÅR NI SE FLER BILDER IALLAFALL :)  anledningen till att jag inte haft så suuuper duper mycket bilder är för att jag varit trött på att ladda upp.

Hursom, till saken... Den här sprayen är skitbra! Man får platina ;) Iallafall jag. :) Fast minns iofs för ca 3 år sen då jag använde den blev mitt hår liksom, guldblond med den. Men nu blir det mer vitt liknande =) Skit snyggt enligt mig. Skit snyggt på extensions. Dom bleks extra.


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback