frukost + sola

Vaknade för ett tag sen, morgonen har varit lite seg men börjar komma igång nu iallafall.
Nu ska vi bara slänga i oss lite frukost, vet inte vad det blir, det är herrn i huset som gör den (får jag hoppas) ;)
Sen ska jag iväg till Mölle och sola, försöka jobba på brännan lite, eller iallafall vänja kroppen vid lite sol innan jag far iväg till Polen, där är det mycket varmare än i Sverige.

Haha på tal om annat så kom Danne in nyss och visade mig att någon käkat på vårat "jordgubbsland".
En vit jordgubbe hade vi fått, en stor, så satt den kvar i själva grenen/plantan så var det en stor bit bort-tuggad, haha, såg lite roligt ut, måste varit något djur.

Jaja kram på er kanske dyker upp bilder senare


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback