Dagens wierdo

Även fast man kanske inte rör sig så mycket ute så när man väl gör det så stöter man alltid på skummisar.
Den här gången var det vid 1 tiden när jag satt på bussen till jobbet från Tumba.
Den var proppfull och varmt var det, det var fullt med studenter och skit.
Jag stod upp trängandes bland massa andra och så sitter det en schizofren gubbe i 70 års åldern ner, precis där jag står och så börjar han snacka med mig.

- Är det Indiana? Är det?
Jag - Eh nja, inte riktigt va.
- Nähä är det Elin (eller vad han nu sa).
Jag - Ehh nej det är det inte.
- Hur gammal är du? 19 va? ja du är 19
Jag - Mnjaa inte direkt hörru.

Sen gick jag bak i bussen, för det proppades på mer och mer människor. Och den token han satt och vinka till folk på bussen som liksom kollade konstigt på honom..
Sen går han av,då sitter han på busshållsplatsen där han gått av och vinkar till alla.. Hej hej hej hej...

hahaha, ja han var trotsallt lite schizo han..

Kommentarer
Postat av: Fanny Strömberg

Svar; Han särade minsan lika mycket på benen för mig? ;)
Vi lever inte på 1800 talet längre, vi tjejer ska få nuppa hej vilt om man nu gillar sex *utan* att bli kallade slampa, hora, äckliga etc etc.

Håller du inte med? Sålänge man skyddar sig och båda gör det för att man vill, inte för att få bekräftelse.

2008-06-02 @ 20:50:05 URL/Bloggadress: http://fannu.blogg.se
Postat av: M.a.m.m.a.J.e.s.s.i.c.a

Okej, vad jobbar du med? Själv har jag också jobbat idag..

2008-06-02 @ 21:52:43 URL/Bloggadress: http://jyees89.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback