Dagen efter midsommar

Alo,ohla,hala,hoho.

Dagen hade en fantastisk början, öh men inte slut, kanske. eller ?
Åt ju somsagt lunch med pappa och syster, gott och glatt. Sen åkte jag och Danne iväg till Sofieberg där det var en den folk. Hursomhelst så slutade vi i Tullinge typ vid halv 10 tiden, kom vi dit, och det blev ett par drinkar vilket resulterade i att vi drog iväg till Rönninge. Fråga inte resten, vi badade bland annat i sjön och ja.... stackars taxichauffören som kört oss fram och tillbaka 3 gånger HÄMTADE OSS IGEN. haha.... först beställde vi taxi från tumba-tullinge, sen tullinge-rönninge, sen rönninge-tullinge. Tror du inte det e samma stackare? och vi snackar som fan och gör bort oss JA.

Jag har ingen annan än mig själv att skylla. Idag är jag trött på mig själv, jag borde ha tänkt förnuftigare, jag som aldrig brukar festa pga JUST DENNA ANLEDNING. Man mår skit dagen efter plus gör bort sig som fasen.

Nu luktar jag gammal rök&fylla, alla kläder blir inslängda i tvätten, en ny tvätttid bokas och jag dricker varma koppen. DUSCHA, ja det ska jag göra och absolut borsta tänderna noggrant.


Bläää jag är så trött, Ska baka en tårta till mamma idag också! Shalong

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback