Bilder från Smaka på Stockholm

Mm det var ganska mysigt bortsett från allt folk överallt! han var trevlig han som satt bredvid mig, det var en himlans tur , för jag var riktigt sur från tidigare på ´Kungsan.
Då hade vi handlat ´räkor och macka från ett stockholmrestaurang-stånd som man fick i lådor dårå.. så skulle jag gå o slänga i en soptunna och mitt där bakom satt ett par, en kvinna och en man, och så slant den iväg o kartonen hamna i papperskorgen men gaffeln åkte iväg rakt framför tjejen ((men nudda inte)) och dom så "fin försiktiga" var inte beredda och blev skit skraja vilket man förstår och jag liksom skit snällt: oooj, uräsäkta mig, så sträcker jag mig fram och tar bort gaffeln och hon säger inte ett ord men gubbjä****n bara: ja det hade ju inte varit så svårt och gått fram försiktigt och lagt det i papperskorgen. SKIT BITCHIG! då blev jag sur som fan ! hallå jag bad ju om ursäkt och är det något jag HATAR, är det folk som är sura över olyckshändelser. Skulle det varit jag som satt där och en ´plastgaffel flygit framför mig hade jag sagt det är ingen fara du behöver inte skämmas eller känna dig dum..

varför kan inte alla vara sådana??

image78

image79

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback