Sverige! äntligen hemma

Landade imorse strax innan 12, det var otroligt skönt, bortsett från vädret som nästan kom knackandes från ovan :)
Vi lämnade Polen, varmt och soligt och tjocka vita moln, till det plötsligt förvandlades till gråa moln när vi närmade oss Sverige. Så ösregnade det såklart.

Polen är väldigt annorlunda om man gemför med Sverige, helt klart.
Skillnaderna är: Dom snackar 100 gånger mer och fortare :), dom är arbetsnarkomaner(VÄLDIGT) :), dom kör jäkligt fort, tom. barnfamijer (inga undantag) dom kör 110 på 50väg! ;)

Mjo, fast det är skönt. Är väldigt pratsam nu eftersom jag inte fått prata alls..... och alla har babblat i högsta hugg och jag har inte förstått ett ord.

Skönt dock att dom kör fort, jag gillar det.. går fort fram och det känns som det händer något hela tiden.


Allt för mig, börjar få damp på naglarna!!

Kommentarer
Postat av: Isabella

Härligt :) Jag har gjort en ny blogg ;)

2008-07-07 @ 15:51:08 URL/Bloggadress: http://metrobloggen.se/bellih
Postat av: Camilla

Haha men gumman dfå :) Miss u

2008-07-07 @ 20:06:18 URL/Bloggadress: http://camillaaggeborn.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback