Söndagskväll

Har precis tagit ett bad, skönt, verkligen. =) Nu håller Danne på att grilla korv i trädgården. (egen gjord korv ifrån Polen) ;) det ni.

Vet ni förresten vad ni stoppar i er? Vet ni vad korv egentligen består av? Jag tror inte så många vet det, eller VILL förstå vad dom stoppar i sig så därför nekar dom när dom får höra den riktiga sanningen.

Hursom, det är alla skit rester... malet.. :) Mer vill jag inte säga ;) Det får ni ta reda på själva!

Den här korven är egengjord på eget kött iallafall. Fast jag äter ju "SNUSK"korv också, för det är gott. :) skiter i vad det egentligen består av... Men blodpudding äter jag inte, det handlar inte om att det smakar illa utan att jag inte vill äta grisblod med mjöl och tillsatser :)

Ha en trevlig söndagskväll;)

Kommentarer
Postat av: Julia

Det är inte många som vill inse vad de äter när de stoppar i sig korv. Min kompis sutade äta korv när det var något hälsoprogram och det var en snubbe som skulle göra sin egen pizza och hälsotjejen skulle plocka fram vad han sa. När korven kom fram så la hon fram grisklövar, grisöron, och hela ansiktsskinn med ögonglob och allt kvar! Fast utan köttet i, såg bara ut som en lös mask. Äckligt!

Själv tycker jag inte ens om korv och är glad för det. xP

2008-07-13 @ 20:18:04 URL/Bloggadress: http://limees.blogg.se/
Postat av: a

ja man vill nog helst inte tänka på vad det egentligen innehåller, känns inte riktigt lika gott då.

2008-07-13 @ 20:18:28 URL/Bloggadress: http://audrinas.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Det är därför jag har svårt för korv... Usch nu fick jag rysningar. :)

2008-07-14 @ 06:27:32 URL/Bloggadress: http://whattowear.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback