Söndag

Igår spenderades dagen med Therese, men hon åkte hem vid 23 tiden på kvällen. Då kom min kära Danne förbi :) (ville inte vara hemma själv) så sov vi faktiskt hemma hos mig för en gångs skull :)

Idag har jag varit och firat Tom, käkat mat och tårta , det var ganska mysigt det. ;) Handlade en Axe duschtvål , en deoderant och ett par flip flops till honom. :)

Ja vad ska man köpa till killar som fyller år? ;) Av mig blir det alltid, duschtvålar/deos, choklad/godis, o typ såna saker. :)

Dagens göra: Ha ont i nageln!!!!
Som alla evt så har jag ju byggt på dom i Polen och det blev skit skit skit. Och nageln har lossnat men har smält ihop med min nagelutväxt och min nagel har krossats och det blöder och det gör sjukt ont. Men ska gå till en salong där dom gör sånt så får dom väl hjälpa mig ta bort det, om det går..

Måste väl finnas något medel som tar bort det starka limmet? (I HOPE) ... måste det ju... eller ? vet ni något? har så himlans ont,.


Kommentarer
Postat av: Marissa

svar: haha aa typ =)

2008-07-14 @ 10:25:44 URL/Bloggadress: http://ecstasyyy.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ring till barnen i Afrika. De har säkert samma i-landsproblem.

2008-07-15 @ 01:07:49
Postat av: ellie

Helllo

2008-07-16 @ 01:39:58 URL/Bloggadress: http://linesbyme.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback