polen

Här är ett par blandade bilder från Polen. Det är bara ett par stycken för vi tog ca 520 bilder där borta, då kan ni tänka er hur många som saknas. Men dom dyker upp senare med tiden. ;) Bilderna är totalt omrörda men det får ni leva med. :)


t TVÅ BRUDAR O JAG SOM FESTAT O SKA VIDARE, VÄNTAR PÅ SKJUTS


JAG DANSAR :)


VI LETAR JORDGUBBAR, FANNS GALET MYCKET

SÅHÄR STORA FANNS DET TILLEXEMPEL. VI ÅT EN SÅN DÄR TALLRIK VAR TILL FRUKOST VARJE MORGON SOM HANS MORMOR PLOCKAT. MUMS!

PÅ NÅGON FET BYGGNAD NÅGONSTANS ÖVER ETT BIBLIOTEK I WARSZAWA.

MC DONALDSI POLEN , SMAKA TYP SAMMA SOM I SVERIGE. SAMMA MENYER ME ANDRA NAMN.

JAG PÅ EN JÄTTEBYGGNAD MED UTSIKT.

JAG OCH GRISHUNDEN PEGGY :) GALEN VAR HON.

JAG RASTAR PEGGY

NÅGOT.



JAG OCH SMÅTJEJERNA.. HAR FIXAT DERAS HÅR.
zd
JAG ISA OCH LILLTJEJEN


JAG OCH ANDRA LILLTJEJEN


JAG DANNE O ZENEK

ITEN FÖRFEST KAN MAN SÄGA

MAGDA EN TJEJ O JAG

JAG OCH DANNE

JAG OCH EN TJEJ


JAG O TVÅ TJEJER VÄNTAR PÅ SKJUTS TILL NÄSTA FEST. HON BREVID MIG ÄR 19 ÅR. DET NI! DOM TRODDE JAG VAR MINS 23 ;)

gALET

MÖRDADEJUDAR. LÄGER I TOMASZOW.

MITT HÅR EFTER KLIPPNING

SPRIT PÅ LIDL. HAHA

TESTAR KLÄDER

STADN FRÅN DE DÄR TORNET


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback