Onsdag

Gårdagen blev = inget. Man hade liksom ingen ork eller lust, lata mig, jag måste ta tag i mig själv!
Ska iallafall starta dagen med en god frukost, jg har allt i kylen efter danne handlade igår.
Actimel,skagenröra m.m.m..m massa mer men jag är så tom i skallen så jag har redan glömt resten :) goda saker var det gott om iallafall.

Ikväll fyller David år, mammas kille, så vi ska dit vid 7 tiden och äta tårta. Apropå det så måste jag handla en present, vad köper man till en gammal gubbe egentligen ?

ska leta runt efter kameran, får hoppas att inte danne tog med sig den till jobbet. :) då ska ni få allapolen bilder! was my thought. ;)

Kommentarer
Postat av: Anna

du har väldigt fina ögon!

2008-07-10 @ 23:10:23 URL/Bloggadress: http://annakubel.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback