mycket shopping

Idag var vi som sagt i Zamoszc, det kan man gemfora med Gamla stan ungefar.
Dar hittade jag ett par hogklackade pumps, super snygga. Sen akte vi till ett innecentrum dar omkring och dar hittade jag ett par gulliga svarta skor fran CCC(ett marke i Polen), sen har jag kopt jeanshorts med hog midja fran Cubus, en ny vaska och ett nytt skarp.
Sen blev det mycket smink, en mascara, 2 foundation, 2 nagellack, en rouge och ett puder, fran Golden Rose.

Vi har etit pizza, och gjort lite annat roligt. Det blev lite annorlunda med ridningen an vad jag tankt mig, dom hade fatt en plotslig bokning pa hela stallet och darfor fick jag bara rida 20minuter i en ring med staket runt. Men vi ska aka dit imorgon och rida igen, men pa sma hastar. Idag var det en jatte stor och den var riktigt laskig.\

Det e inte som nar jag red i sverige.... jag trodde det skulle vara guidad tur och att alla vi skulle fa rida men konstiga verkar dom vara sa jaja, spela roll....Efter det iallafall halsade vi pa en kompis till dannes moster och hon hade 10 hundar >) jatte gulliga....\\

Det finns mycket hemlosa katter och hundar har, det e verkligen sorgligt att se... har om dagen sag vi en katt med helt blodigt ben och sa... det va inte sa jattetrevlitgt..\

Nu har jag precis atit lite varma mackor och sett pa tv, tagit non drink o nu ska jag sova .... Godnatt pa er

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback