Lördagen hemma hos Tom / Söndag

Kom till Tom igår vid ungefär 18 tiden igår, jag skulle bjuda på mat, Oxgryta med ris, och det blev riktigt gott. =)
Efter det så kom 2 av hans kompisar, My & David, så skulle vi titta på film, men det blev aldrig någon film för Tom bytte hela tiden så jag somnade vid ca 12 tiden.

Sen vaknade jag vid 2- halv 3 på natten utav att Tom går runt och pratar i telefonen, han hade inte gått och lagt sig ännu. Så går han ut på ballkongen och pratar, och så ropar han på mig och säger att det går en kvinna och vinglar och så ramlade hon bara ihop i backen och låg där.  vi väntade 5-10minuter sen började jag ropa om hon behövde hjälp men hon svarade aldrig så vi gick ut. Man kan lugnt säga att hon druckit för det luktade även om man var 10meter ifrån.Jag går ut för att kolla och där låg hon, reste sig upp och börja gå mot vårat håll sen la hon sig ner mitt i gångvägen igen, Frågade henne om hon behövde hjälp, så sa hon nej sen ja så när jag gick fram sa hon Nej jag klarar mig själv... jag bor här...  Sen när vi gick förbi henne och fortsatte gå så reste hon sig upp och började springa, sen var hon borta.. :S  Hon kom nog aldrig hem.. Så hade hon kissat på sig... Stackarn...

Ja det var den här händelserika kvällen :P   Och idag, ja då vaknade jag kl 11 , men Tom ligger fortfarande och sover, så nu har jag lagat lite frukost,äggröra... och sitter vid hans dator.. så hämtar väl Danne mig om 1-2timmar.. :P

Vad har ni gjort i helgen då?

Kommentarer
Postat av: Tom

Vi kollade på HELA superhero movie ju!

2008-07-23 @ 18:51:31 URL/Bloggadress: http://tittajagbloggar.webblogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback