Lite dåligt uppdaterat

I torsdags jobbade jag, och det var ganska roligt iaf, 5 timmars jobb. Jag slutade klockan halv 1 och då gick jag och sov någon timme sen åkte jag och Danne till grönalund vid 18tiden... vi stannade tills stängning klockan 10 och sen åkte vi hem och sov.

I fredags (igår) så åt jag lunch med mormor och morfar och sen så åkte jag in till stan och träffade Julia efter hon slutat jobbet, sen gick vi runt ett tag och handlade lite onödiga saker , sen åkte vi hem till mig, handlade chips och läsk och såg på filmer, sen somnade vi :)

Idag vet jag inte riktigt vad jag har tänkt göra men det får bli att se...


Kommentarer
Postat av: fanny

Nu under helgen ska jag åka bort och då har jag en fråga på min blogg . som lyder:



Vad har du gjort under sommaren?



Skulle vara snällt om du svarade :)

2008-07-26 @ 11:18:26 URL/Bloggadress: http://thelifeoffanny.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback