hejsan hoppsan

Dagarna rullar ivag, snart ar jag hemma igen. Kommer hem pa Mandag den 7e.
Vadret har varit bade varmt och lite kyligare, men helt klart battren an ni Sverige, (innan jag akte).
Jag hrt lite svart att skriva eftrsom jag har fixat mina naglar, dom blev skit snygga.

Det har blivit mycket shopping, igar var jag in Lublin hela dagen mern det blev inget handlande for min del, det ar vrkligen inte min klad smak har alls.
Kladerna ar inte fula, men dom ar verkligen inte Det lilla extra som jag gillar. Dom har dremot fina skor har.

Idag ska vbi aka ivag till Zamosc och shoppa, jag far se om jag hittar bagot nfint dar.
Sern ikvall klockan 6 ska vi rida. Vi ska naka nguidad tur i  3 timmar. Skit roligt. hihi +)
Langesen jag red , jg far se om jag valjer att rida ponny ellr en stor hast.

Vi har tagit en del bilder, och jag har vartit pa 2 koncentrationslager och kollat. En i Tomazsow och en i Lublin. Jag har daremot inte varit iAutswitch.  Det var hermskt dar, man sag mycket skor m.m, sa sag vi gaskammare och allt mohjligt.

Nu ska jag aka men bilder och mer uppdaqtering kommer natr jag kommer hem.

puss pa er


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback