hej igen

Förlåt för det dåliga uppdateringen!

Jag har gjort mycket i dagarna, Solat vid Skanssundet och grillat, lagat mat, haft grillkvällar,filmkvällar och allt möjligt.
Idag har jag varit i stan och shoppat, just det (mycket shopping i dagarna har det också blivit) så har jag klippt mig idag, klippt upp håret.

Så har jag sökt som people/reklam modell hos olika agenturer.. Det var en tjej som sprang ifatt mig i stan idag som var makeup artist och tyckte absolut jag skulle söka som peoplemodell så nu är det gjort.

Det får bli bättre uppdatering senare! Puss

Kommentarer
Postat av: Camilla Aggeborn

You are back babe

2008-07-30 @ 20:36:51 URL/Bloggadress: http://camillaaggeborn.blogg.se/
Postat av: stina

ööh???? du model ????? du skulle inte passa som det om jag ska vara ärlig. du blir konstig på kort.

2008-08-01 @ 18:32:56
Postat av: Anonym

2008-08-18 @ 22:32:39


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback