Gårdagens kväll

Jo gårdagen blev faktiskt helt okej, hemma hos Camilla ;)  Det enda som är synd är att brudar ska va så sjukt jävla svartsjuka hela tiden. Man blir galen? ellerhur!
Vi skulle gå på någon pub, bara ta en passoadrink och en cider liksom, han säger priset och jag ska dra mitt kort, så kommer typ hans jävla fula aggro äckel fru och säger något på arabiska, då säger han, legitimationen tack, så va det bara Camilla som hade ett gammalt pass och inte jag? Så löjlig man får va, så då fick bara hon en cider,
Spillerill liksom, jag satt och sällskapade henne då den där fula bruden står och tittar på så jag inte ska smaka?!
Asså snälla någon, nu får det vara nog! 
Hade jag så desperat velat ha alkohol skulle jag nog gå hem till henne och ta där , för det fanns, vi ville bara ha trevnaden tillsammans på ett hak?! 

Wellwell man ska inte tjura över småsaker, vi gick hem till henne och så kom det massa folk dit :) Trevligt trevligt, så kom Danne och hätmade mig vid 2 tiden, vilken pojkvän va? som kör och hämtar mig i Mariefred mitt i natten när han ska upp och jobba dagen efter.. Det ni!





En bild från Camillas altan, vi dricker en drink med lime ;) Super ! ;)

Kommentarer
Postat av: Alexandra

ser gott ut :D

2008-07-17 @ 23:59:48 URL/Bloggadress: http://dontsaynever.blogg.se/
Postat av: matilda

härligt hår (:

2008-07-19 @ 12:46:13 URL/Bloggadress: http://youknowmatilda.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback