Gammalt & gott

Här kommer jag lägga upp bilder , helt splittrande i ålder från 0-15 år.  Kul med gamla bilder, visst ?


Jag och Danne, ca 1 år gammal bild.  Danne ser galen ut! :D han blir så ibland på bild.



Jag lite över 1 år gammal bild



Jag samma bild men i fängelse ;) haha



Jag ca 1 år sen hemma hos pappas kompis Gunnar.  Vi åt surströmming! det ni ;)



Jag och Danne ca ett halvår gammal bild, käkar tigerräkor m.m.




Jag och Mikaela, ca 2 ½ år gammal bild... snygga va ! haha



Jag & Pappa, ingen aning om hur gammal jag e, kanske 3-4mån ?



Jag var bestämd redan som liten..... ---> jag till höger...



Jag 6 år i Spanien... gubben försöker dansa med mig, men jag vill hoppa upp o ner :D




jag fyller år ;) busfrö va !



Jag ca 1 eller 2 år gammal, vet inte.



Mitt hår :D 1 ½ år gammal bild ;)



Jag och Emma fixar till middagen... Det där blev sjukt gott ! Avakado,skagenröra,mini tomater..



Jag och Kasper, ca ett halvår gammal bild.



Min underbara Salem! ca6 år gammal bild ;) Söt va...


Jag och min syster, 10 och 11 år, schnygga vi var va ;) jag hade svaga fräknar, gulligt!!



Jag och syrran leker en lek vi alltid bruka. :D Karlsson på taket kallades den...



Men jag ramla ju ner tillslut. :D hahhaha :D



vårat vardagsrum hos mamma för 3 år sen... fint va..



Schnyyggg man var va? 10(eller 11) år och steeeeeeek! hahahah ;)



Sova va ju också skönt..... Ehm, på ett skumt sätt ??? Hur kunde det vara skönt ?



Om alla undrar varför jag såg så besvärad ut så var det min första mensvärk ;) typ 10 år gammal :D haha hemskt egentligen... lycka till er som får den sent..


Okeeeeeeej... Jag, Linn och Emma..... vi var 12 år jag & Linn... Emma 13.


Jag ska äta soppa.. :p



JAG HAR VARIT FJORTIS! :) WOHO.... där var jag ca 12 år gammal ;) schnyyyggg...


Jag och Laila... ca 13 år gamla.. Tänk vad tiden går fort.. kan inte förstå att du snart själv e mamma! :) Söta vi var..


hahah ser ut som jag har fräknar, men schnyyyggt var det.. 13 år gammal, och ida va 15 =)



Vi kollar efter låtar för vi ska sjunga kareoke ;) :)



Jag och Emma.. nyinflyttade :) Emma 15, jag 13½



Jag och min kusin Kalle, jag var ca 13-14 år... jag älskade barn redan som liten =)
När jag var 3 år sa jag att jag skulle bli dagmamma... och ha såhäääär många barn: så gjorde jag 10 med handen och knöt 5 gånger ;) 50 alltså =D


yeyy,, 13-14 år.... mupp :P


Jag och Ida, Jag är sjuk o sitter i Idas knä, gulligt va ?  Vi hade den bästa vänskapen jag haft någonsin med någon... ville bara få det sagt..


Jag..på nyår... huumm, kanske var 2 år sen?




Lägret med SOS.... ca 3 år sen ( och Nä jag är inget missbrukar problem barn :) )

Sanna där uppe, Sandra nere på bryggan sen jag bredvid Yanet och min syster gående mot oss.


Bad girls... yup... Sandra jag och Yanet


Vi ska åka forsränning.... Det var en riktig upplevelse kan jag lova er, SKITKUL.. jag längst ut till höger.


Där e vi...... någon plumsa i.. fast där är ingen fors.. ;)


Jag och Sanna har tok somnat... jag har somnat på Sanna, stackarn :D haha



(Vi var och åkte tur ridning på hästar 3 timmar, det var ttyp min första riktiga gång kan man säga, här rensar jag uhm? "foten") ;) kommer inte på namnet just nu...


Kommentarer
Postat av: Sophie

svar; oh, kul att du gillade den :) hur ofta brukar du läsa den? sen har jag en till fråga, hon Ida på bilderna, har gått på gympa i Huddinge Gymnastikförening va? :)

2008-07-11 @ 15:15:34 URL/Bloggadress: http://thisissophie.blogg.se/
Postat av: Anonym

har inte den där tjejen som sitter längst fram på stranden trosor?! O.o

2008-07-12 @ 00:21:34 URL/Bloggadress: http://modemix.blogg.se/
Postat av: Mandy

"Rensar foten" Haha..kratsar hovarna..:)Ja tiden går fort..

2008-07-12 @ 15:45:49 URL/Bloggadress: http://mandyyy.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha :P kratsar hovarna

2008-07-12 @ 16:01:46


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback