äh, det lägger sig

Gårkvällen var väl okej, men jag är trotsallt ingen festprisse. För er som inte vet så festar jag ca 2-3 gånger per ÅR. :P
Alltså att dricka och sådant, det är helt enkelt inte min grej.
Men det blev sent där borta, det blev det. :P

Vi började i Sätra klockan tjugo i 12, eftersom Jannina och dom segade..... men där va det inte så mycke drag så vid 2 tiden drog vi till Hammarbyhöjden. Jo, där höll festen på att lägga ner men hursomhelst så det jag började med när jag kom in var att gå in i ett rum och börja prata i telefon med Laila, vi prata sen typ över en timme. Sen ville jag ´bara hem. Jag orkade helt enkelt inte stanna kvar, min festtid var över. Då slog det mig, jag vill hem. ;)
Ringde Danne 50 gånger och 50 sms men inget svar. Kl halv 6 svarade han efter allt och då ( UHM Sorry om jag ringt någon, det var inte meningen, (Men det tror jag inte att jag gjort).

Kom hem strax innan 7 och sov tills nu. =) SKönt det är att må någorlunda bra. Ska duscha och fixa till mig. 

Kanske kommer tom hit och badar med mig....  Har bilder från igår som ni ska få snart


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback