Torsdag! *yeeeeees* haha

Hallåååååååå! :D vill bara börja med att skriva, att jag är riktigt glad för tillfället, får hoppas att lyckan blir långvarig. :P
Idag har jag varit hos tandläkaren , och det gick ju bra.. gick på 5 min så var de klart.. sen åkte ja in till stan med Tessa, vi kikade runt lite, sen mötte jag Viktor vid 16tiden å vi åt whopper meal på burger king. Gott gott, sen så promenerade vi och jag köpte 2 saker från Face Stockholm, hår styling gel och en creme rouge. Sen blev det en munk sverige jacka;)

Yeye! Ska be viktor fotta mej så lägger vi in de alldeles strax.

Nu till den goda nyheten:  Tacmodels ringde mig och var intresserade så jag dyker upp på deras hemsida i helgen under fliken PEOPLE :) (alltså som peoplemodell). Så checka in där vettja!  www.tacsmodels.se

Puss!


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback