Tors & fredag

Igår(torsdags) så åkte jag med Therese till stan efter att vi slutat, vi letade i 2 timmar efter en väska hon ville ha. Hon hittade den, den var supersnygg , äkta kalvskinn (får hoppas att den kalven var sjuk) tycker det är hemskt med djurmord. :P  Sen så hamnade vi hemma i hennes place på Östermalm och pluggade matte i 2 timmar och tryckte i oss skagen mackor.  (Förresten, på stan så hittade jag ett par vita pärlörhängen & en super super super snygg ring på en antik affär på östermalm!) 


Idag så fick vi sluta lite tidigare (skönt!) hur kommer det sig att vi alltid slutar tidigare? Men det ska man ju inte klaga på ioförsig. ;) Då följde jag med Therese på stan och vi satte oss och tog en fika på Fridhemsplan, det slutade såklart med att vi satt där drygt en timma men något ännu klararare slut blev det? Shopping!!! ;) Jag handlade ett par svarta tygskor i en affär på Fridhemsplan.

Ja , och nu då? Jag åkte hem med Danne från stan, och nu håller jag på att laga lite mat, och har en ansiktsmask. Det ska faktiskt bli vegetariskt idag, det brukar jag aldrig äta/laga. Så jag hittade på något, och det blev riktigt gott! Bilder på det kommer här nedanför.

Mina svarta tygskor från dagens shoppingrunda, och min super snygga ring från gårdagens shopping. Den syns inte så bra men den är så olagligt snygg !


Mina vita pärlörhängen från antik affären


Jag lagar lite mat. Jag var påhittig, haha?  Färska kidneybönor, röd paprika,färsk tomat,champinjoner & lök och matlagningsgrädde och lite pasta till.






Här är spöket jag, haha, med min läckra ansiktsmask!  Den är bäst! Från mary kay.


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback