Tisdagskväll

Idag har jag varit på stan, mötte upp Camilla en snabbis och jag gick till Taj mahal och handlade hår, sen gick jag till min hårförlängare och satte i det.

Sen så svängde man ju förbi Dannes kontor och vi slutade på ett sushi ställe på Östermalm innan vi begav oss hemåt.
Det blev också 2 par leggings medköpt från h&m hem.

Nu sitter jag med en ansiktsmask och två flätor jag gjort inför natten, och ska bara slappna av. Ska nog se på en film också, får se vad det blir för film, kanske The Oprahange? ;) eller vad den heter. Om det där barnhemmet, en skräckis. Har ni sett den?

LOVE IT.  Vad säger ni? ;)









Min Facemask! haha ;) den är riktigt härlig. Från Mary Kay ! ;)

Kommentarer
Postat av: Amir Akrouti

sv: ja det var super :D

2008-08-26 @ 23:20:55 URL/Bloggadress: http://amirakrouti.blogg.se/
Postat av: Amir Akrouti

sv: hehe jo förstår det ;)

2008-08-27 @ 10:11:17 URL/Bloggadress: http://amirakrouti.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback