Söndagskvällen

Jag och mormor hade det jättemysigt, vi åt hennes egengjorda köttbullar med plockade lingon, egengjord sås och inlagd gurka och potatis. Efter det åt vi vaniljglass med värmda bär. Supergott! Vi spelade även nya bingolotto med Lotta Engberg, skitkul bingolotto. Dom har ändrat hela spelet. Vi vann också!


Vad är då det första jag gör nu när jag är hemma? Jo, jag värmer en pizza.

Capricciosa;) Som jag köpt, fryst alltså. praktiskt att ha hemma. Vem älskar inte pizza? Dock ganska onyttigt men det är helt okej ibland.




Imorgon ska jag plugga och sen ska jag till jobbet!! var längesedan jag jobbade hos dem. Familjen jag brukar jobba åt. Har saknat dom! Härligaste familjen...

Puss på er

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback