Onsdag - upptadering

Att sluta 16.10 trodde jag skulle kännas som en evighet , och allra mest matematiken som skulle vara den sista lektionen, det som jag tycker är både jobbigt och tråkigt.  Helt otroligt så jobbade jag oavbrutet i över en timme, i matte. Det gick helt suveränt och det var roligt också! Jag är jätte jätte nöjd!

Påvägen hem så stannade jag i Skärholmen Centrum och fick med mig ett och annat hem. Jag orkade inte fotografera med en digitalkamera , så nu när jag för en gångs skull ska visa vad jag köpt med mig hem blir det med en usel webcam! haha, ;) Stackars er....

SÅ lagade man ju mat, som varje dag, idag blev det köttfärsgryta (faktiskt med kikärtor) för jag försöker ju somsagt att vara hälsosam, och så potatis.

Detta var dagens!Nu ser man ju bara lite av tröjan, värdelöst haha. Men ni får tänka er ;)



Det första var då det här linnet från H&M. Det är ju verkligen skit fint, ellerhur?


Det andra var det hära "skjort-linnet" ifrån New yorker, rosa pärlhalsband från ur&penn, och hängande pärlörhängen från ur&penn, och sen små pärlörhängen (men dom får ni inte se) ;)




Pusspuss!


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback