NU HAR JAG BESÄLLT HÅR! :D

Hej hopp! Nu är det äntligen gjort efter mycket tvek. :) Man ska ju vara fin på skolfotot! Haha nejdå men jag tycker om hår, det har jag ju alltid gjort.
Ouff, det gick på 1211 kr med 10% rabatt som jag fixade! ;) sen så ska jag sätta i det för 800, så kalaset kommer att gå på 2100 ungefär. Plus att jag klippt upp håret så det ska verkligen bli oslagsbart denna gång!

MAN STRÄVAR ALLTID EFTER PERFEKTION! ;) Det blir bara bättre&bättre, dont ya think?!

LOOK, det här kommer på typ Måndag kan jag gissa. Så ska jag hämta det på posten ;) Och njuta!


DYRA LEKSAKER, Visst ? ;) Det e man värd... ofcourse... haha

Kommentarer
Postat av: joss

fy faan vad onödigt! Det ser ju ändå bara så himla oäkta och konstigt ut! Usch, man kunde ju ha satsat pengar på nåt viktigt istället! :/

2008-08-17 @ 14:58:48


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback