Mitt i natten?

Är inte så säker på vad klockan är nu men jag vaknade iallafall nu, usch min mage mår inte alls bra. Inte alls.
Vet inte om det är något jag ätit men jag har iallafall ätit en jättegod kycklingwook hos Natta igår, men det kan det knappast vara,, eller kanske vem vet ;) god var den iallafall.

Apropå det, träffade henne igår och jag följde med henne till Högdalen när hon gjorde hårförlängning, det tog sitt lilla tag men bara hon blev nöjd så är det ju bra, jag tyckte de blev fint. :)
Sen åkte vi hem till henne i Tullinge, käkade och delade på en flaska vitt vin, mysigt. Sen åkte jag hem till Danne och vi åkte och handlade, avakado,gräddfil,morötter och nachochips. Så såg vi på film , men jag somnade som vanligt.

Imorgon eller nu tidigare idag , så ska jag och Danne hitta på något tillsammans, sola eller käka, något, en fridag tillsammans.. I övermorgon(morgon) Söndag jobbar jag på morgonen från halv 8 till ca 12.. sen på kvällen kommer malou och sover hos mig och på Måndag morgon åker vi till landet i 6 dagar. Yes! Jobba på solbrännan och träna.

Puss

Kommentarer
Postat av: Marissa

allååå alla bloggare



glöm inte att checka in min blogg idag mot kvällen,

då blir det nya prylar att visa, nämligen : SKOR :D..

Och nästa gång blir det väskor =):.





Ciao

2008-08-02 @ 15:11:43 URL/Bloggadress: http://ecstasyyy.blogg.se/
Postat av: Marissa

alllåå alla bloggare



nu är prylarna inne ( skorna ), så det är bara att checka in min blogg om ni vill kolla =)..



have a good day !! :D

2008-08-03 @ 19:40:38 URL/Bloggadress: http://ecstasyyy.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback