Lördagskvällen och söndagen

Nu får det här bli den översta bilden för att blogg är mongolid ibland. Orkar inte radera o lägga om , datorn är seg.



Igår blev det så att jag åkte iväg hem till Tom och åt tacos. Smarrigt var det, stannade bara ett litet tag innan jag åkte hem igen till Danne där jag som vanligt sov över, och ja... idag... är det väl inte så mycket som händer? Förutom att ikväll ska jag till min mormor och äta middag och spela bingolotto.

Så här får ni ett par pics från gårdagen (och längst ner kommer 2 bilder på dagens outfit)

Japp får man börja hugga in snart?!  (VARFÖR SER JAG SÅ TRÖTT UT)
 

VAD HÄNDE? tom tog ett foto när jag verkligen inte var med. Snyggt värre


jag är hungrig


Tommen själv...... ?



Min otroligt goda tacos tallrik, inte färdig än! Läsk och chipsen saknas. ;)



Det var dem bilderna, här kommer 2 bilder på dagens outfits! ;) Den första minskade jag för jag såg så konstig ut på den.



Är det någon som ser att jag har ett likadant linne idag som igår? köpte faktiskt ett svart och ett vitt ,tycker dem är fina.




Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback