Hum

Ja fast vid datorn som en nörd blev man. Det var längesen känns det som.
Påvägen hem från Dalarna stannade vi vid Kupolen köpcentrum och jag fick med mig en tjock höstkappa (även fast jag precis hade köpt en ny, men det blev en till iallafall), så blev det ett linne från Gina tricot och en rosa kofta därifrån.
Och när jag var på landet svängde vi förbi Eskilstuna och där köpte jag ett par hängselsbyxor, en babypyjamas åt Nattas bebis Nicko och en kjol. Sen blev det galet med smycken från ur&penn.. så köpte jag ännu mer smycken i Kupolen.

Vadå? har jag ett shoppingproblem? Haha...   Jag som skulle vara på landet, och slappna av och inte handla för mycket. Men mig undgick det inte, fann mina lösningar på ett och annat sätt.

Lite bilder ? Jaappp såklart! Från landet knäpptes det en hel del. Också igår i Dalarna men det ligger på Dannes kamera.. här är iallafall lite från landet, tar bara med några stycken..



Emma och jag hälsar på hästen som vi har i vår hage..



Mycket spel blev det.... vad skulle man annars göra... bara regn regn & regn.


Jag och min bebis Salem... där sov han säkert en timme , på mig.. goding



Se vad fin han är.. :)



Haha! Gör jag yoga eller?  Ser ut som man är ett aneroxia skelett också, men så blir det när man drar ut sig.


Lilla hästen och jag.. :p



Jag & Malousan




Ser ni mig? :p

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback