Hemma igen

Kom hem för någon timme sen, det var skönt.. Men det har varit ganska lugn dag idag där jag jobbat.
Imorgon jobbar jag 11-15, så det blir nog inte så farligt alls + att Söndagar oftast är lugna.
På vägen ut så passade jag på att handla saker som förberedelse till början på en ny termin,

: Mapp
: Miniräknare
: 5 blyerts pennor
: 3 sudd
: kollegieblock
: pennvässare
: sax

Och nu så håller jag på att laga middag, idag lagar jag makaronilåda :) Ska sitta fint.

Har förresten köpt pappas gamla kamera idag och är verkligen SUPER GLAD! Verkligen kanonfint köp, och en kamera har jag behövt länge. Så nu kan ni få massor av fler bilder! ;) och det som är super är att man kan ha kameran i väskan med sig, ÖVERALLT. ;)


Håller på att läsa lite ur körkortsboken, och lär mig vägmärken.  Den 24e ska vi gå på handledarmöte! :)

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback