En liten uppdatering Lördag 23e

Veckan har gått bra, startat redan med en del läxor osv, men det är helt okej. Känns skönt att komma igång , på riktigt.

Jag har precis skrubbat rent grill gallret, och hällt på kol & tändväska, det ska grillas flintastek och kebab.
Har också köpt 2 kg Kräftor, jag älskar skaldjur! Det trodde jag inte om mig själv, iallafall inte såhär mycket.
Jag tycker ju om räkor,skagenröra osv, men kräftor har jag iofs alltid ätit men inte tyckt något vidare om.
Så åt jag det förra veckan och sen dess har jag varit helt galen i tanken på att äta kräftor, jag var super sugen dagen efter, och ja, ända tills idag, då jag inte kunde hålla mig och handlade hem en hel drös! ;)

Imorgon ska vi på handledarkurs vid 10 tiden, Danne ska bli min kör handledare, så snart ska jag ut och övningsköra, det är ändå på tiden att vi tar tag i det och gör någonting av det.


Apropå håret jag beställde hem så blev jag enormt missnöjd och skickade tillbaka det!

För det första skulle det vara 65 cm, det stod redan på paketet "60cm" , så folk, var uppmärksamma. Det var inte heller felskickat, det var rätt färg och av den "träns hårförlängningen" jag beställde så finns det bara 50 cm eller 65 cm, så vart nånstans kom 60 cm in i bilden?! UH?!

Nej det blir inga fler extensions köpt över internet för min del,  förlängningen hette också "MYCKET LJUS VIT BLOND" , och visade sig vara nästan vit på hemsidan, men var vanligt mörk med röda toner när jag fick hem det.
Nej det gick jag inte med på och skickade tillbaka det.

Kommentarer
Postat av: Anonym

BUHU

2008-08-24 @ 14:55:39
Postat av: Anonym

BUHU

2008-08-24 @ 14:56:15
Postat av: Linda

USCH!

Låter tråkigt det där med löshåret..

Får pallra ig ner på stan och köpa ett. :)

2008-08-24 @ 19:51:23 URL/Bloggadress: http://molinarn.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback