Dagens..

Nu har jag äntligen fixat iordning mig. Klockan är snart 3, men vadå, vad gör det? har ändå inte planerat in något för idag.

Idag har jag lockat håret och är nöjd över hur hela utseendet blev idag. Ja, jag har faktiskt bra utseende dagar och dåliga. Jag gillar dom bra dagarna, men det e klart vem gör inte det..



Kan ingen ta en outfit åt en, får man väl försöka göra det bästa av det. HAHA. Fick iaf med linnet ? till blev det mörkblåa tighta stuprörs jeans och väldigt högklackade pumps. ;)


Och bara för att idag är idag, ska jag göra något för ovanlighetens skull, ni ska få reda på vart ALLT kommer ifrån.

Linnet kommer från Bikbok & är storlek XS, den kostade 399 kr. (fast den säljs inte längre.)
Mörkblåa stuprörsjeansen (som ni inte ser) är XXS och kommer också ifrån BikBok, 399 kr bara. Supersnygga!
Mina pumps jag har idag som ni heller inte ser är ifrån Polen och kostade lite under 300kr på rea, ett riktigt fynd.
Smycken: Vita pärlörhängen, antikshoppen på Östermalm, snygg ring antikshoppen, pärlhalsbandet ur&penn.




Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback